Στην Ε.C.S. Education and Consultancy Services , παρέχουμε Ατομική Συμβουλευτική για Μαθητές Λυκείου. Ο μαθητής και ο γονέας μπορεί να ενημερωθεί για την επιλογή κατεύθυνσης, για τα επιστημονικά πεδία, για τις σχολές και τα τμήματα. Με αυτό τον τρόπο ο υποψήφιος θα είναι πλέον καταρτισμένος για τις σχολές που τον ενδιαφέρουν και θα έχει επιλύσει με την υποστήριξη μας κάθε απορία για το σύνολο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικότερα των σχολών που τον απασχολούν κάνοντας την καλύτερη δυνατή επιλογή.
Η υπηρεσία αυτή παρέχεται από έμπειρους , εξειδικευμένους και πιστοποιημένους από την UNICERT σύμβουλους επαγγελματικού προσανατολισμού και αφορά μαθητές από την Β΄ Γυμνασίου έως και τη Γ΄ Λυκείου καθώς και απόφοιτους όλων των Λυκείων
Η συνεδρία αυτής της υπηρεσίας παρέχεται στις εγκαταστάσεις μας ή και μέσω τηλεδιάσκεψης (Skype) σε μαθητές και γονείς που δεν μπορούν να μεταβούν στον χώρο μας. Εαν ενδιαφέρεστε για συνεδρία θα πρέπει να καλέσετε στο 23821 00 304
Γιατί ο έφηβος χρειάζεται όμως την συμβουλευτική;
Σήμερα ο έφηβος επηρεάζεται στην επιλογή επαγγέλματος από τους γονείς , τους φίλους του, τους καθηγητές του, το κοινωνικό περιβάλλον της οικογένειας και βέβαια το διαδίκτυο και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Όλοι έχουν άποψη για την επιλογή του και ο καθένας την εκφράζει με διαφορετικό τρόπο. Εκτός από αυτά ο έφηβος επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό και από τις ενασχολήσεις του ελεύθερου χρόνου του, από τα ενδιαφέροντά του και τις εξωσχολικές του δραστηριότητες ( πχ. αθλητισμός, μουσική, Η/Υ κα.) με αποτέλεσμα πολλές φορές να τις θεωρεί την ιδανική επαγγελματική απασχόληση. Πράγματι είναι πολύ σημαντικό να ασχολείται κάποιος επαγγελματικά με κάτι που του αρέσει πολύ ως απασχόληση. Πολλές φορές όμως χρειάζεται σύνεση σε ό,τι αφορά επιλογές που βασίζονται μόνο στα ενδιαφέροντα ( πχ. επαγγελματική απασχόληση με τη μουσική ). Χρειάζεται να πάρουμε και άλλα δεδομένα υπόψη μας για να είναι σωστή η απόφαση.
Στην απόφαση λοιπόν για επιλογή ενός συγκεκριμένου επαγγέλματος ο έφηβος αισθάνεται έντονη την ανάγκη για βοήθεια. Ο ρόλος του Επαγγελματικού Προσανατολισμού καθίσταται σε αυτό το σημείο καθοριστικός. Ο επαγγελματικός προσανατολισμός δεν είναι μάθημα, όπως συνήθως θεωρείται. Πιστεύουμε ότι είναι ότι ο Επαγγελματικός Προσανατολισμός είναι ένα συναρπαστικό Ταξίδι προς την Αυτογνωσία. Ένα ταξίδι «Αυτό-ανακάλυψης», όπου ο έφηβος έχει την ευκαιρία να γνωρίσει καλύτερα τον εαυτό του, να ανακαλύψει τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά του και να θέσει μελλοντικούς στόχους.
Σύμφωνα με τη δική μας μεθοδολογία, ο επαγγελματικός προσανατολισμός δεν είναι ένα στιγμιαίο γεγονός, ούτε αυτοσκοπός, αλλά μια συνεχής εξελικτική διαδικασία, μια σειρά επιλογών και αποφάσεων. Εξάλλου πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι δεν είναι φτιαγμένοι για ένα μόνο επάγγελμα. Οι άνθρωποι διαθέτουν μια ποικιλία χαρακτηριστικών τα οποία μπορούν να συνδυαστούν με διάφορους τρόπους και να ταιριάζουν σε περισσότερα από ένα επαγγέλματα, αρκεί να γνωρίσουν τις δυνάμεις τους και να συνειδητοποιήσουν τα θέλω τους.
Ρόλος και σκοπός επομένως του Επαγγελματικού Προσανατολισμού είναι θα λέγαμε να βοηθήσει το άτομο να γνωρίσει καλύτερα τον εαυτό του, ώστε να αξιοποιήσει το δυναμικό του, να αναζητήσει και να αξιοποιήσει πληροφορίες, προκειμένου να οργανώσει και να υλοποιήσει ρεαλιστικά σχέδια για να καταλήξει σε μια ορθή εκπαιδευτική ή επαγγελματική απόφαση ή επιλογή και να εξελιχθεί σε ένα ισορροπημένο, επιτυχημένο και ευτυχισμένο ενήλικο άτομο.
Προσανατολίζομαι λοιπόν σωστά σημαίνει :
- Γνωρίζω τον εαυτό μου: ποιος είμαι, που τα καταφέρνω καλά, τι πιστεύω και τι επιθυμώ
- Αναζητώ πληροφορίες
- Σχεδιάζω τη σταδιοδρομία μου
- Θέτω στόχους και καταλήγω σε αποφάσεις
Ο επαγγελματικός προσανατολισμός σχετίζεται άμεσα με το χτίσιμο της ταυτότητας και της αυτοπεποίθησης των εφήβων, καθώς τους βοηθά να δουν την αλήθεια που κρύβουν μέσα τους, να συνειδητοποιήσουν το δυναμικό και τα στοιχεία του χαρακτήρα τους και βέβαια παρέχει ένα πλαίσιο ασφάλειας, αφού ο έφηβος μαθαίνει να θέτει στόχους και βοηθείται να ανακαλύψει τα σημεία στα οποία πρέπει να βελτιωθεί. Ο έφηβος μέσα από τη διαδικασία του επαγγελματικού προσανατολισμού σχεδιάζει προσεκτικά τα βήματα που θα ακολουθήσει για να χτίσει το ακαδημαϊκό και επαγγελματικό του μέλλον και έτσι αισθάνεται πιο σίγουρος για τις επιλογές και τις αποφάσεις του.