Αναγνωρισμένο από το Chartered Institute of Public Relations, UK
Λαμβάνοντας υπόψη την αυξανόμενη επιρροή και σημαντικό μέρος της μοντέρνας ζωής που καταλαμβάνουν τα Μέσα Ενημέρωσης και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αλλά και τον καινοτόμο χαρακτήρα της Ψηφιακής Οικονομίας η οποία αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο διεξάγονται οι επιχειρηματικές πράξεις, το Πανεπιστήμιο Philips παρουσιάζει το πρόγραμμα BA in Public Relations and Communication το οποίο προσφέρει Ακαδημαϊκές, Επαγγελματικές και Πρακτικές γνώσεις απαραίτητες για τη διαχείριση πελατών και προβλημάτων, διαχείριση Μέσων Επικοινωνίας και Κοινωνικής δικτύωσης και Ηθικής εξάσκησης επαγγέλματος.
Το πτυχίο στις Δημόσιες Σχέσεις και Επικοινωνία (BA in Public Relations and Communication) είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας και είναι κατάλληλο για να εξοπλίσει τον κάθε φοιτητή με δυνατές Επικοινωνιακές δεξιότητες απαραίτητες για τη προώθηση και διαχείριση της εικόνας Εταιριών, Οργανώσεων και Δημόσιων προσώπων αλλά και των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και Κοινωνικής Δικτύωσης. Ειδικότερα, αυτό το πρόγραμμα σπουδών δημιουργήθηκε για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της μοντέρνας ψηφιακής εποχής, χαρακτηριστικό το οποίο δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους αποφοίτους του, διότι και τους προετοιμάζει για την απόκτηση θέσης στη αναδυόμενη αγορά εργασίας. Το πρόγραμμα σπουδών είναι αναγνωρισμένο από τον Φορέα Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας της Ανώτερης Εκπαίδευσης (ΔΙΠΑΕ) το οποίο πιστοποιεί και διασφαλίζει την ποιότητα και υψηλού επιπέδου εκπαίδευση η οποία προσφέρεται από το Πανεπιστήμιο.
Στο επίκεντρο του Πανεπιστημίου είναι πάντα οι φοιτητές, στους οποίους προσφέρουμε τα απαραίτητα εφόδια για την επίτευξη των πραγματικών στόχων των. Το πρόγραμμα σπουδών προσφέρει ευρύ φάσμα γνώσεων και δεξιοτήτων προσαρμοσμένων στα δεδομένα της σύγχρονης εποχής και κοινωνίας. Το πρόγραμμα συμπεριλαμβάνει τους τομείς της Εταιρικής Επικοινωνίας, Ηλεκτρονικών Δημοσίων Σχέσεων, Marketing, Συμπεριφοράς Καταναλωτή, Μέσων Ενημέρωσης και Κοινωνικής Δικτύωσης, Δημοσίων Σχέσεων, Στρατηγικής Διαχείρισης Επικοινωνίας και Διαχείρισης Κρίσεων. Παράλληλα, το BA in Public Relations and Communication προσφέρει δυνατότητες απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας κατά τη διάρκεια των σπουδών μέσω της συμμετοχής των φοιτητών σε Internship.
Συγκεκριμένα, το Πανεπιστήμιο Philips προσφέρει ένα πρόγραμμα σπουδών το οποίο βοηθά στη ανάπτυξη δεξιοτήτων και απόκτηση γνώσεων οι οποίες έχουν μεγάλη ζήτηση στην αγορά:
- Επιχειρηματική γνώση: γνώση για το πως οι επιχειρήσεις και παρεμφερείς κλάδοι των Δημοσίων Σχέσεων, Marketing, Επικοινωνία Μέσων και Προώθησης, λειτουργούν και συνεργάζονται αποτελεσματικά.
- Τεχνολογικές Δεξιότητες: κατανόηση αποτελεσματικής χρήσης μέσων μαζικής ενημέρωσης και κοινωνικών μέσων δικτύωσης για προώθηση εταιρίας / προϊόντος / υπηρεσιών, εγκαθίδρυσης και διατήρησης σχέσης εμπιστοσύνης με καταναλωτές και επενδυτές.
- Δεξιότητες Διαχείρισης Μέσων Επικοινωνίας: επιτυχής επικοινωνία και εγκαθίδρυσης σχέσεων με αντιπροσώπους τύπου, δημοσιογράφους και Influencers Κοινωνικών Μέσων Δικτύωσης για επιτυχημένη προώθηση και διαχείριση της εικόνας και φήμης πελατών.
- Δεξιότητες Επικοινωνίας: γραπτές, προφορικές, οπτικές δεξιότητες επικοινωνίας απαραίτητες για την επιτυχή διάδοση πληροφοριών.
- Δεξιότητες Διοργάνωσης: επιτυχής οργάνωση, διαχείριση και διοργάνωση event και project.
- Δεξιότητες Οργάνωσης: επιτυχής διαχείριση προγραμμάτων και δραστηριοτήτων σχεδιασμένα για πελάτες.
Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να βρουν εργασία σε τομείς που συμπεριλαμβάνουν: τις Δημόσιες Σχέσεις, το Marketing, τους Οργανισμούς Μέσων Επικοινωνίας, τις Διαφημιστικές Εταιρίες, τις Εταιρίες Δημοσίων Υποθέσεων κ.α.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του Προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνιών, οι σπουδαστές θα:
- Κατανοήσουν το πεδίο των δημοσίων σχέσεων και των βασικών ρόλων που διαδραματίζουν η έρευνα, η συμβουλευτική και η επικοινωνία στις δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων,
- Αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις, τις μεταβιβάσιμες δεξιότητες και τη δημιουργικότητα για να ακολουθήσουν μια σταδιοδρομία στις δημόσιες σχέσεις και τους συναφείς επαγγελματικούς τομείς σε μια ποικιλία ρόλων και τομέων,
- Αναπτύξουν τη γνώση και την κριτική κατανόηση του για μια επαγγελματική στάση στις δημόσιες σχέσεις σε διαφορετικά πλαίσια και τομείς,
- Αποκτήσουν την γνώση και κριτική κατανόηση των κύριων εννοιών και θεωριών της θεωρίας και της έρευνας των δημοσίων σχέσεων,
- Αναπτύξουν την ικανότητα να εφαρμόζουν τις θεωρητικές έννοιες, ιδέες, συζητήσεις και μοντέλα των δημοσίων σχέσεων και των επικοινωνιών σε θεωρητικές αλλά και πραγματικές καταστάσεις που σχετίζονται με την εργασία, τις μελέτες περιπτώσεων, των σεναρίων κ.α.,
- Αποκτήσουν τη γνώση και την κριτική κατανόηση των μέσων ενημέρωσης και της σχέσης τους με τις δημόσιες σχέσεις και τη σχέση των δημοσίων σχέσεων με την κοινωνική και πολιτιστική θεωρία και κριτική.
Ο σκοπός του Προγράμματος Public Relations and Communications (Δημοσίων Σχέσεων και επικοινωνίας) είναι να παρέχει στους πτυχιούχους θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις και δεξιότητες που σχετίζονται με τις δημόσιες σχέσεις, τις επικοινωνίες, το μάρκετινγκ και τα μέσα ενημέρωσης, τα οποία είναι απαραίτητα για τους επαγγελματίες και είναι προαπαιτούμενα από μια ποικιλία σύγχρονων βιομηχανιών. Συγκεκριμένα, αυτό το πρόγραμμα σπουδών προσφέρει στους φοιτητές τις απαραίτητες γνώσεις για να βοηθήσουν τους οργανισμούς να δημιουργήσουν και να διατηρήσουν ευεργετικές σχέσεις με το κοινό τους, ενώ ταυτόχρονα βοηθούν τους οργανισμούς να αναπτύξουν και να διατηρήσουν μια θετική φήμη. Σε όλο αυτό το πρόγραμμα σπουδών οι σπουδαστές θα αναπτύξουν γνώσεις και δεξιότητες που σχετίζονται με τα παραδοσιακά και κοινωνικά μέσα, τη διαχείριση επικοινωνιών, τον ερευνητικό σχεδιασμό, τη λήψη ηθικών αποφάσεων, την ανάπτυξη εκστρατειών, τις τεχνικές Δημοσίων Σχέσεων, το μάρκετινγκ, την ψηφιακή επικοινωνία και τη διαχείριση κρίσεων.
To πρόγραμμα αυτό ακολουθεί πάντοτε τις σύγχρονες υποθέσεις και τις τεχνολογικές εξελίξεις μέσω της χρήσης σχετικών εργαλείων και προετοιμάζει κατάλληλα τους σπουδαστές. Επιπλέον, το πρόγραμμα αυτό στοχεύει στην ενίσχυση της εξέλιξης και της απασχολησιμότητας των φοιτητών παρέχοντας τους τα απαραίτητα εργαλεία για την περαιτέρω ανάπτυξη τους και την έρευνα ή/και την εξασφάλιση εργασίας στους τομείς των Δημοσίων Σχέσεων, του μάρκετινγκ, των μέσων ενημέρωσης και των επικοινωνιών και των συναφών βιομηχανιών.
Σημαντικό επίτευγμα αποτελεί και η Αναγνώριση του προγράμματος σπουδών από το Chartered Institute of Public Relations (CIPR), UK, το οποίο αποτελεί το μοναδικό Chartered professional body for Public Relations Practitioners στην Ευρώπη και στον κόσμο για επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων. Το CIRP είναι αφοσιωμένο στα επαγγελματικά πρότυπα και τη δια βίου μάθηση, υποστηρίζοντας τη σταδιοδρομία των μελών του και χτίζοντας την κατανόηση του κοινού για τις δημόσιες σχέσεις. Η πιστοποίηση αυτή εξασφαλίζει τη διεθνή αναγνώριση της ποιότητας του Πτυχίου. Συνεπώς, οι απόφοιτοι του πτυχίου των Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνιών από το Πανεπιστήμιο Philips ταυτόχρονα με τη απόκτηση του πτυχίου αποκτούν και το Δίπλωμα του CIPR, UK.
Το πρόγραμμα ακολουθεί τα Ευρωπαϊκά Πρότυπα, τα πρότυπά του Φορέα Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας της Ανώτερης Εκπαίδευσης της Κύπρου (ΔΙΠΑΕ), την εσωτερική πολιτική διασφάλισης ποιότητας του Πανεπιστημίου. Επίσης συμμετέχει στο Πρόγραμμα Erasmus+. Υπό το φως των πιο πάνω, υπάρχει μεγάλη ζήτηση για προσοντούχους Επαγγελματίες στις Δημόσιες Σχέσεις σε όλο τον κόσμο ανεξαρτήτως ευδαιμονίας ή χαλεπών χρόνων.
Οι απόφοιτοι του προγράμματος έχουν ευέλικτες ευκαιρίες απασχόλησης. Έχουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να απασχοληθούν στον κλάδο των δημοσίων σχέσεων σε διεθνές επίπεδο. Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να βρουν εργασία σε τομείς που συμπεριλαμβάνουν: τις Δημόσιες Σχέσεις, το Marketing, τους Οργανισμούς Μέσων Επικοινωνίας, τις Διαφημιστικές Εταιρίες, τις Εταιρίες Δημοσίων Υποθέσεων κ.α.
1ο Έτος
1ο Εξάμηνο | |||
Υποχρεωτικά Μαθήματα | ECTS | ||
1. | BSM-111 | Introduction to Management | 5 |
2. | CST-110 | Computers and applications I | 5 |
3. | PRL-111 | Principles of public relations | 5 |
4. | PRL-112 | Introduction to Media and culture | 5 |
Επιλεγόμενα Μαθήματα: O σπουδαστής επιλέγει 2 από τα 4 προσφερόμενα | |||
1. | ACF-110 | Accounting and Finance I | 5 |
2. | PRL-115 | Communication and Language Development I | 5 |
3. | PSY-110 | General Psychology | 5 |
4. | PSY-112 | Introduction to social psychology | 5 |
Σύνολο Πιστωτικών Μονάδων | 30 | ||
2ο Εξάμηνο | |||
Υποχρεωτικά Μαθήματα | |||
1. | BSM-121 | Theory and Practice of Management II | 5 |
2. | BSM-231 | Principles of Marketing | 5 |
3. | CIS-114 | Statistics | 5 |
4. | PRL-120 | Public Relations skills and competencies | 5 |
Επιλεγόμενα Μαθήματα: O σπουδαστής επιλέγει 2 από τα 4 προσφερόμενα | |||
1. | PRL-125 | Communication and Language Development II | 5 |
2. | PRL-126 | Introduction to Media history | 5 |
3. | PRL-180 | Modern History of Europe | 5 |
4. | PSS-110 | Modern Society & Sociology | 5 |
Σύνολο Πιστωτικών Μονάδων | 30 |
2ο Έτος
3ο Εξάμηνο | |||
Υποχρεωτικά Μαθήματα | ECTS | ||
1. | GEN-230 | Consumer behavior | 5 |
2. | PRL-231 | Corporate communications | 5 |
3. | PRL-232 | Integrated Marketing Communications | 5 |
4. | PRL-233 | New media and Public Relations | 5 |
5. | PRL-352 | Social Research methods | 5 |
Επιλεγόμενα Μαθήματα: O σπουδαστής επιλέγει 1 από τα 3 προσφερόμενα | |||
1. | BSM-238 | The Dynamics of the Cyprus Economy I | 5 |
2. | PRL-235 | Language skills in Practice I | 5 |
3. | PRL-236 | Media, culture, and globalization | 5 |
Σύνολο Πιστωτικών Μονάδων | 30 | ||
4ο Εξάμηνο | |||
Υποχρεωτικά Μαθήματα | |||
1. | BSM-246 | Business and Society | 5 |
2. | BSM-483 | Marketing Research | 5 |
3. | PRL-240 | Public Relations and the Art of Persuasion | 5 |
4. | PRL-241 | Social Media Cultures | 5 |
5. | PRL-242 | Journalism and Networked Media | 5 |
Επιλεγόμενα Μαθήματα: O σπουδαστής επιλέγει 2 από τα 4 προσφερόμενα | |||
1. | BST-226 | Managing the HR Function | 5 |
2. | BSM-241 | Organizational behavior | 5 |
3. | BSM-249 | Dynamics of Cyprus Economy II | 5 |
4. | PRL-245 | Communication in Practice II | 5 |
Σύνολο Πιστωτικών Μονάδων | 30 |
3ο Έτος
5ο Εξάμηνο | |||
Υποχρεωτικά Μαθήματα | ECTS | ||
1. | PRL-420 | Business Ethics and Leadership | 5 |
2. | PRL-475 | Political Communication and Media | 5 |
3. | PRL-350 | Successful writing in Public Relations | 5 |
4. | PRL-351 | Strategic Communications Management | 5 |
Επιλεγόμενα Μαθήματα: O σπουδαστής επιλέγει 2 από τα 4 προσφερόμενα | |||
1. | BIS-120 | Business in its environment | 5 |
2. | BIS-225 | Business in Europe | 5 |
3. | CST-126 | Media platforms | 5 |
4. | PSY-421 | Work psychology for career success | 5 |
Σύνολο Πιστωτικών Μονάδων | 30 |
6ο Εξάμηνο | |||
Υποχρεωτικά Μαθήματα | ECTS | ||
1. | PRL-324 | Public relations strategies and trends | 5 |
2. | PRL-360 | Digital Public Relations | 5 |
3. | PRL-361 | Public Relations and Crisis Management | 5 |
4. | PRL-362 | Public Relations Internship | 5 |
Επιλεγόμενα Μαθήματα: O σπουδαστής επιλέγει 2 από τα 4 προσφερόμενα | |||
1. | BSM-340 | Behavioral Aspects of Marketing | 5 |
2. | BSM-326 | Promotional Management | 5 |
3. | PRL-365 | Event Management for PR professionals | 5 |
4. | PRL-366 | Digital Marketing Communication | 5 |
Σύνολο Πιστωτικών Μονάδων | 30 |
4ο Έτος
7ο Εξάμηνο | |||
Υποχρεωτικά Μαθήματα | ECTS | ||
1. | BSM-440 | Global Marketing | 5 |
2. | GEN-410 | Project I | 5 |
3. | PRL-470 | Public Relations and Corporate Reputation | 5 |
4. | PRL-472 | Public Relations Campaigns | 5 |
Επιλεγόμενα Μαθήματα: O σπουδαστής επιλέγει 2 από τα 4 προσφερόμενα | |||
1. | BIS-419 | Entrepreneurship and Innovation | 5 |
2. | BSM-311 | International Management I | 5 |
3. | BSM-331 | Marketing Management I | 5 |
4. | PRL-424 | Strategy, Marketing and Branding | 5 |
Σύνολο Πιστωτικών Μονάδων | 30 | ||
8ο Εξάμηνο | |||
Υποχρεωτικά Μαθήματα | ECTS | ||
1. | GEN-451 | Project II | 5 |
2. | PRL-476 | Advertising and Society | 5 |
3. | PRL-481 | Global Public Relations | 5 |
4. | PRL-482 | Public Relations Case studies | 5 |
Επιλεγόμενα Μαθήματα: O σπουδαστής επιλέγει 2 από τα 4 προσφερόμενα | |||
1. | BIS-323 | Critical perspectives of management | 5 |
2. | PRL-480 | Leadership and public relations | 5 |
3. | PRL-485 | Communication Audit | 5 |
Σύνολο Πιστωτικών Μονάδων | 30 |
Για οποιαδήποτε απορία έχετε, επικοινωνήστε μαζί μας!