Διάρκεια σπουδών:  4 έτη // Συμβατική Εκπαίδευση (φυσική παρουσία)

Τίτλος πτυχίου:  Bachelor of Arts in Public Relations and Communications

Επίπεδο σπουδών:  Πτυχίο / Επίπεδο 6

Γλώσσα διδασκαλίας:  Αγγλικά

Τύπος σπουδών Full time ή Part time

Κριτήρια εισδοχής:  Απολυτήριος τίτλος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης


Αναγνωρισμένο από το Chartered Institute of Public Relations, UK

Λαμβάνοντας υπόψη την αυξανόμενη επιρροή και σημαντικό μέρος της μοντέρνας ζωής που καταλαμβάνουν τα Μέσα Ενημέρωσης και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αλλά και τον καινοτόμο χαρακτήρα της Ψηφιακής Οικονομίας η οποία αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο διεξάγονται οι επιχειρηματικές πράξεις, το Πανεπιστήμιο Philips παρουσιάζει το πρόγραμμα BA in Public Relations and Communication το οποίο προσφέρει Ακαδημαϊκές, Επαγγελματικές και Πρακτικές γνώσεις απαραίτητες για τη διαχείριση πελατών και προβλημάτων, διαχείριση Μέσων Επικοινωνίας και Κοινωνικής δικτύωσης και Ηθικής εξάσκησης επαγγέλματος.

Το πτυχίο στις Δημόσιες Σχέσεις και Επικοινωνία (BA in Public Relations and Communication) είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας και είναι κατάλληλο για να εξοπλίσει τον κάθε φοιτητή με δυνατές Επικοινωνιακές δεξιότητες απαραίτητες για τη προώθηση και διαχείριση της εικόνας Εταιριών, Οργανώσεων και Δημόσιων προσώπων αλλά και των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και Κοινωνικής Δικτύωσης. Ειδικότερα, αυτό το πρόγραμμα σπουδών δημιουργήθηκε για να  ανταποκρίνεται στις ανάγκες της μοντέρνας ψηφιακής εποχής, χαρακτηριστικό το οποίο δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους αποφοίτους του, διότι και τους προετοιμάζει για την απόκτηση θέσης στη αναδυόμενη αγορά εργασίας. Το πρόγραμμα σπουδών είναι αναγνωρισμένο από τον Φορέα Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας της Ανώτερης Εκπαίδευσης (ΔΙΠΑΕ) το οποίο πιστοποιεί και διασφαλίζει την ποιότητα και υψηλού επιπέδου εκπαίδευση η οποία προσφέρεται από το Πανεπιστήμιο.

Στο επίκεντρο του Πανεπιστημίου είναι πάντα οι φοιτητές, στους οποίους προσφέρουμε τα απαραίτητα εφόδια για την επίτευξη των πραγματικών στόχων των. Το πρόγραμμα σπουδών προσφέρει ευρύ φάσμα γνώσεων και δεξιοτήτων προσαρμοσμένων στα δεδομένα της σύγχρονης εποχής και κοινωνίας. Το πρόγραμμα συμπεριλαμβάνει τους τομείς της Εταιρικής Επικοινωνίας, Ηλεκτρονικών Δημοσίων Σχέσεων, Marketing, Συμπεριφοράς Καταναλωτή, Μέσων Ενημέρωσης και Κοινωνικής Δικτύωσης,  Δημοσίων Σχέσεων, Στρατηγικής Διαχείρισης Επικοινωνίας και Διαχείρισης Κρίσεων.  Παράλληλα, το BA in Public Relations and Communication προσφέρει δυνατότητες απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας κατά τη διάρκεια των σπουδών μέσω της συμμετοχής των φοιτητών σε Internship.

Συγκεκριμένα, το Πανεπιστήμιο Philips προσφέρει ένα πρόγραμμα σπουδών το οποίο βοηθά στη ανάπτυξη δεξιοτήτων και απόκτηση γνώσεων οι οποίες έχουν μεγάλη ζήτηση στην αγορά:

  • Επιχειρηματική γνώση: γνώση για το πως οι επιχειρήσεις και παρεμφερείς κλάδοι των Δημοσίων Σχέσεων, Marketing, Επικοινωνία Μέσων και Προώθησης, λειτουργούν και συνεργάζονται αποτελεσματικά.
  • Τεχνολογικές Δεξιότητες: κατανόηση αποτελεσματικής χρήσης μέσων μαζικής ενημέρωσης και κοινωνικών μέσων δικτύωσης για προώθηση εταιρίας / προϊόντος / υπηρεσιών, εγκαθίδρυσης και διατήρησης σχέσης εμπιστοσύνης με καταναλωτές και επενδυτές.
  • Δεξιότητες Διαχείρισης Μέσων Επικοινωνίας: επιτυχής επικοινωνία και εγκαθίδρυσης σχέσεων με αντιπροσώπους τύπου, δημοσιογράφους και Influencers Κοινωνικών Μέσων Δικτύωσης για επιτυχημένη προώθηση και διαχείριση της εικόνας και φήμης πελατών.
  • Δεξιότητες Επικοινωνίας: γραπτές, προφορικές, οπτικές δεξιότητες επικοινωνίας απαραίτητες για την επιτυχή διάδοση πληροφοριών.
  • Δεξιότητες Διοργάνωσης: επιτυχής οργάνωση, διαχείριση και διοργάνωση event και project.
  • Δεξιότητες Οργάνωσης: επιτυχής διαχείριση προγραμμάτων και δραστηριοτήτων σχεδιασμένα για πελάτες.

Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να βρουν εργασία σε τομείς που συμπεριλαμβάνουν: τις Δημόσιες Σχέσεις, το Marketing, τους Οργανισμούς Μέσων Επικοινωνίας, τις Διαφημιστικές Εταιρίες, τις Εταιρίες Δημοσίων Υποθέσεων κ.α.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του Προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνιών, οι σπουδαστές θα:

  • Κατανοήσουν το πεδίο των δημοσίων σχέσεων και των βασικών ρόλων που διαδραματίζουν η έρευνα, η συμβουλευτική και η επικοινωνία στις δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων,
  • Αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις, τις μεταβιβάσιμες δεξιότητες και τη δημιουργικότητα για να ακολουθήσουν μια σταδιοδρομία στις δημόσιες σχέσεις και τους συναφείς επαγγελματικούς τομείς σε μια ποικιλία ρόλων και τομέων,
  • Αναπτύξουν τη γνώση και την κριτική κατανόηση του για μια επαγγελματική στάση στις δημόσιες σχέσεις σε διαφορετικά πλαίσια και τομείς,
  • Αποκτήσουν την γνώση και κριτική κατανόηση των κύριων εννοιών και θεωριών της θεωρίας και της έρευνας των δημοσίων σχέσεων,
  • Αναπτύξουν την ικανότητα να εφαρμόζουν τις θεωρητικές έννοιες, ιδέες, συζητήσεις και μοντέλα των δημοσίων σχέσεων και των επικοινωνιών σε θεωρητικές αλλά και πραγματικές καταστάσεις που σχετίζονται με την εργασία, τις μελέτες περιπτώσεων, των σεναρίων κ.α.,
  • Αποκτήσουν τη γνώση και την κριτική κατανόηση των μέσων ενημέρωσης και της σχέσης τους με τις δημόσιες σχέσεις και τη σχέση των δημοσίων σχέσεων με την κοινωνική και πολιτιστική θεωρία και κριτική.

Ο σκοπός του Προγράμματος Public Relations and Communications (Δημοσίων Σχέσεων και επικοινωνίας) είναι να παρέχει στους πτυχιούχους θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις και δεξιότητες που σχετίζονται με τις δημόσιες σχέσεις, τις επικοινωνίες, το μάρκετινγκ και τα μέσα ενημέρωσης, τα οποία είναι απαραίτητα για τους επαγγελματίες και είναι προαπαιτούμενα από μια ποικιλία σύγχρονων βιομηχανιών. Συγκεκριμένα, αυτό το πρόγραμμα σπουδών προσφέρει στους φοιτητές τις απαραίτητες γνώσεις για να βοηθήσουν τους οργανισμούς να δημιουργήσουν και να διατηρήσουν ευεργετικές σχέσεις με το κοινό τους, ενώ ταυτόχρονα βοηθούν τους οργανισμούς να αναπτύξουν και να διατηρήσουν μια θετική φήμη. Σε όλο αυτό το πρόγραμμα σπουδών οι σπουδαστές θα αναπτύξουν γνώσεις και δεξιότητες που σχετίζονται με τα παραδοσιακά και κοινωνικά μέσα, τη διαχείριση επικοινωνιών, τον ερευνητικό σχεδιασμό, τη λήψη ηθικών αποφάσεων, την ανάπτυξη εκστρατειών, τις τεχνικές Δημοσίων Σχέσεων, το μάρκετινγκ, την ψηφιακή επικοινωνία και τη διαχείριση κρίσεων.

To πρόγραμμα αυτό ακολουθεί πάντοτε τις σύγχρονες υποθέσεις και τις τεχνολογικές εξελίξεις μέσω της χρήσης σχετικών εργαλείων και προετοιμάζει κατάλληλα τους σπουδαστές. Επιπλέον, το πρόγραμμα αυτό στοχεύει στην ενίσχυση της εξέλιξης και της απασχολησιμότητας των φοιτητών παρέχοντας τους τα απαραίτητα εργαλεία για την περαιτέρω ανάπτυξη τους και την έρευνα ή/και την εξασφάλιση εργασίας στους τομείς των Δημοσίων Σχέσεων, του μάρκετινγκ, των μέσων ενημέρωσης και των επικοινωνιών και των συναφών βιομηχανιών.

Σημαντικό επίτευγμα αποτελεί και η Αναγνώριση του προγράμματος σπουδών από το Chartered Institute of Public Relations (CIPR), UK, το οποίο αποτελεί το μοναδικό Chartered professional body for Public Relations Practitioners στην Ευρώπη και στον κόσμο  για επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων. Το CIRP είναι αφοσιωμένο στα επαγγελματικά πρότυπα και τη δια βίου μάθηση, υποστηρίζοντας τη σταδιοδρομία των μελών του και χτίζοντας την κατανόηση του κοινού για τις δημόσιες σχέσεις. Η πιστοποίηση αυτή εξασφαλίζει τη διεθνή αναγνώριση της ποιότητας του Πτυχίου.  Συνεπώς, οι απόφοιτοι του πτυχίου των Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνιών από το Πανεπιστήμιο Philips ταυτόχρονα με τη απόκτηση του πτυχίου αποκτούν και το Δίπλωμα του CIPR, UK.

 

Το πρόγραμμα ακολουθεί τα Ευρωπαϊκά Πρότυπα, τα πρότυπά του Φορέα Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας της Ανώτερης Εκπαίδευσης της Κύπρου (ΔΙΠΑΕ), την εσωτερική πολιτική διασφάλισης ποιότητας του Πανεπιστημίου. Επίσης συμμετέχει στο Πρόγραμμα Erasmus+. Υπό το φως των πιο πάνω, υπάρχει μεγάλη ζήτηση για προσοντούχους Επαγγελματίες στις Δημόσιες Σχέσεις σε όλο τον κόσμο ανεξαρτήτως ευδαιμονίας ή χαλεπών χρόνων.

Οι απόφοιτοι του προγράμματος έχουν ευέλικτες ευκαιρίες απασχόλησης. Έχουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να απασχοληθούν στον κλάδο των δημοσίων σχέσεων σε διεθνές επίπεδο. Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να βρουν εργασία σε τομείς που συμπεριλαμβάνουν: τις Δημόσιες Σχέσεις, το Marketing, τους Οργανισμούς Μέσων Επικοινωνίας, τις Διαφημιστικές Εταιρίες, τις Εταιρίες Δημοσίων Υποθέσεων κ.α.

1ο Έτος

1ο Εξάμηνο
Υποχρεωτικά Μαθήματα ECTS
1. BSM-111 Introduction to Management 5
2. CST-110 Computers and applications I 5
3. PRL-111 Principles of public relations 5
4. PRL-112 Introduction to Media and culture 5
Επιλεγόμενα Μαθήματα: O σπουδαστής επιλέγει  2 από τα 4 προσφερόμενα
1. ACF-110 Accounting and Finance I 5
2. PRL-115 Communication and Language Development I 5
3. PSY-110 General Psychology 5
4. PSY-112 Introduction to social psychology 5
Σύνολο Πιστωτικών Μονάδων 30
2ο Εξάμηνο
Υποχρεωτικά Μαθήματα  
1. BSM-121 Theory and Practice of Management II 5
2. BSM-231 Principles of Marketing 5
3. CIS-114 Statistics 5
4. PRL-120 Public Relations skills and competencies 5
Επιλεγόμενα Μαθήματα: O σπουδαστής επιλέγει 2 από τα 4 προσφερόμενα
1. PRL-125 Communication and Language Development II 5
2. PRL-126 Introduction to Media history 5
3. PRL-180 Modern History of Europe 5
4. PSS-110 Modern Society & Sociology 5
Σύνολο Πιστωτικών Μονάδων 30

2ο Έτος

3ο Εξάμηνο
Υποχρεωτικά Μαθήματα ECTS
1. GEN-230 Consumer behavior 5
2. PRL-231 Corporate communications 5
3. PRL-232 Integrated Marketing Communications 5
4. PRL-233 New media and Public Relations 5
5. PRL-352 Social Research methods 5
Επιλεγόμενα Μαθήματα: O σπουδαστής επιλέγει  1 από τα 3 προσφερόμενα
1. BSM-238 The Dynamics of the Cyprus Economy I 5
2. PRL-235 Language skills in Practice I 5
3. PRL-236 Media, culture, and globalization 5
Σύνολο Πιστωτικών Μονάδων 30
4ο Εξάμηνο
Υποχρεωτικά Μαθήματα  
1. BSM-246 Business and Society 5
2. BSM-483 Marketing Research 5
3. PRL-240 Public Relations and the Art of Persuasion 5
4. PRL-241 Social Media Cultures 5
5. PRL-242 Journalism and Networked Media 5
Επιλεγόμενα Μαθήματα: O σπουδαστής επιλέγει 2 από τα 4 προσφερόμενα
1. BST-226 Managing the HR Function 5
2. BSM-241 Organizational behavior 5
3. BSM-249 Dynamics of Cyprus Economy II 5
4. PRL-245 Communication in Practice II 5
Σύνολο Πιστωτικών Μονάδων 30

3ο Έτος

5ο Εξάμηνο
Υποχρεωτικά Μαθήματα ECTS
1. PRL-420 Business Ethics and Leadership 5
2. PRL-475 Political Communication and Media 5
3. PRL-350 Successful writing in Public Relations 5
4. PRL-351 Strategic Communications Management 5
Επιλεγόμενα Μαθήματα: O σπουδαστής επιλέγει  2 από τα 4 προσφερόμενα
1. BIS-120 Business in its environment 5
2. BIS-225 Business in Europe 5
3. CST-126 Media platforms 5
4. PSY-421 Work psychology for career success 5
Σύνολο Πιστωτικών Μονάδων 30
6ο Εξάμηνο
Υποχρεωτικά Μαθήματα ECTS
1. PRL-324 Public relations strategies and trends 5
2. PRL-360 Digital Public Relations 5
3. PRL-361 Public Relations and Crisis Management 5
4. PRL-362 Public Relations Internship 5
Επιλεγόμενα Μαθήματα: O σπουδαστής επιλέγει  2 από τα 4 προσφερόμενα
1. BSM-340 Behavioral Aspects of Marketing 5
2. BSM-326 Promotional Management 5
3. PRL-365 Event Management for PR professionals 5
4. PRL-366 Digital Marketing Communication 5
Σύνολο Πιστωτικών Μονάδων 30

4ο Έτος

7ο Εξάμηνο
Υποχρεωτικά Μαθήματα ECTS
1. BSM-440 Global Marketing 5
2. GEN-410 Project I 5
3. PRL-470 Public Relations and Corporate Reputation 5
4. PRL-472 Public Relations Campaigns 5
Επιλεγόμενα Μαθήματα: O σπουδαστής επιλέγει  2 από τα 4 προσφερόμενα
1. BIS-419 Entrepreneurship and Innovation 5
2. BSM-311 International Management I 5
3. BSM-331 Marketing Management I 5
4. PRL-424 Strategy, Marketing and Branding 5
Σύνολο Πιστωτικών Μονάδων 30
8ο Εξάμηνο
Υποχρεωτικά Μαθήματα ECTS
1. GEN-451 Project II 5
2. PRL-476 Advertising and Society 5
3. PRL-481 Global Public Relations 5
4. PRL-482 Public Relations Case studies 5
Επιλεγόμενα Μαθήματα: O σπουδαστής επιλέγει  2 από τα 4 προσφερόμενα
1. BIS-323 Critical perspectives of management 5
2. PRL-480 Leadership and public relations 5
3. PRL-485 Communication Audit 5
Σύνολο Πιστωτικών Μονάδων 30

Για οποιαδήποτε απορία έχετε, επικοινωνήστε μαζί μας!