Η πανδημία έχει ωθήσει τους καταναλωτές εκτός από τις συνηθισμένες τους ρουτίνες, με αποτέλεσμα να επηρεάζονται μακροπρόθεσμα οι καταναλωτικές τους συνήθειες. Δίνεται, πλέον, μεγαλύτερη έμφαση σε θέματα υγείας, έχουμε τη λεγόμενη συνειδητοποιημένη κατανάλωση και μια αυξανόμενη αγάπη για το καθετί τοπικό. Με την εργασία από το σπίτι πλέον να γίνεται η νόρμα και όχι η εξαίρεση, οι καταναλωτές έχουν διαφορετικές απαιτήσεις από τις μάρκες. Οι εταιρείες πρέπει να έχουν ψηφιακή παρουσία, αλλά και να προσφέρουν υπηρεσίες κατ’ οίκον παράδοσης, κυρίως για την εστίαση, αλλά και για όλα τα άλλα προϊόντα. Πλέον, υπάρχει πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση ψηφιακών υπηρεσιών πληροφόρησης, με αποτέλεσμα οι μάρκες να πρέπει να εμφανίζονται πολύ περισσότερο ευαίσθητες (εμπάθεια), αλλά, ταυτόχρονα, να διατηρούν και ένα σοβαρό τόνο.
Η Μαρία Ζώταλη ασχολείται με τo Digital Βranding και έχει 10 χρόνια εμπειρία στο marketing και την επικοινωνία. Της αρέσει να χτίζει από το μηδέν ταυτότητες για brands και επιχειρήσεις, ενώ έχει την ικανότητα να εντοπίζει εύκολα επιχειρηματικές προκλήσεις, καθώς και να βρίσκει δημιουργικές λύσεις για τη βελτίωση της εικόνας και της λειτουργίας ενός business. Έχοντας εργαστεί ως consultant για πολλά χρόνια, έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει στρατηγικές Social Media και Content για εταιρείες, σε διάφορους τομείς. Η Μαρία έχει ένα Μεταπτυχιακό στο Marketing από το Πανεπιστήμιο του Strathclyde (Η.Β) και πιστοποίηση στο Digital Marketing, από το Market Motive (USA), ένα από τα πιο διακεκριμένα κέντρα εκπαίδευσης online marketing παγκοσμίως.
Δήλωσε Συμμετοχή εδώ.